Στο θέμα μας. Η θεόπνευστη βίβλος, θα ήθελα σήμερα να πάρω δόσεις… ηθικής, δεν ξέρω αλλά θεωρώ την πρέζα όμορφη.
Το εδάφιο της παλαιάς διαθήκης Γένεσις 17-14 είναι κάθετο και ο Θεός αμείλικτος.
Όποιος αρσενικός δεν είναι περιτετμημένος παραβαίνει τη διαθήκη του Θεού Γιαχβέ. Ενώ αν κάποιος στην οικογένεια δεν προβεί σε αυτή την διαδικασία, πρέπει να εξολοθρευτεί! Αυτά είναι!
Έπειτα το γένεσις 19:8 αφιερώνεται στον Λωτ. Του οποίου το σπίτι επισκέφθηκαν Άγγελοι-κυρίου. Ξαφνικά, χτυπά κουδούνι και ο Λωτ ανοίγει την πόρτα-δεν υπήρχαν αλβανοί, ρώσοι τότε γενικά άνοιγαν εύκολα τις πόρτες δεν υπήρχε θέμα. Ήταν οι άντρες των Σοδόμων οι οποίοι απαιτούσαν να γνωρίσουν τους Αγγέλους-μάλλον με ερωτικές διαθέσεις, δεν μπορώ άλλο λόγο να σκεφτώ .Τι να κάνει και ο Λωτ. Πρόχειρα, σκέφτεται τη λύση: Να δώσει τις παρθένες κόρες του και να τις χρησιμοποιήσουν κατά το δοκούν οι διεφθαρμένοι άντρες, μόνο να μην πειράξουν τους Αγγέλους ενδιέφερε τον πρωταγωνιστή μας. Θεϊκή κίνηση καθώς και εγώ τις κόρες θα προτιμούσα χωρίς παρεξήγηση έτσι , εδώ ήθελα να καταλήξω το προηγούμενο εισαγωγή ήταν, λίγο κουραστική βέβαια.
Στο γένεσις 19:30-36 ο φίλος μας ο Λωτ κοιμάται με τις κόρες του και μάλιστα τεκνοποιεί μαζί τους. Προσέξτε, μόνο ύπνο δεν πήραν οι κόρες του Λωτ, τα αρχίδια του Πατέρα μεθυσμένες καθώς ήταν και αν θέλετε διεφθαρμένες από τους Άντρες που τις είχαν τακτοποιήσει στο προηγούμενο εδάφιο μας.
Ας αλλάξουμε θέμα αρκετά με τον Λωτ, στο Γένεσις 22:2 ο Θεός ζητά από τον Αβραάμ να θυσιάσει το παιδάκι του στο όνομα της πίστης. Απλά μαθήματα ηθικής, πιστεύεις στον Θεό τόσο που να μπορείς να θυσιάσεις το παιδί σου; Ναι, τότε είσαι στον παράδεισο. Όχι; Πρώτον είσαι ανώμαλος και δεύτερον καίγεσαι στην κόλαση με το παιδί του Θεού, τον Διάβολο..
(στη φώτο μια εικόνα από τη κόλαση στην οποία θα υποφέρουμε οι περισσότεροι, ένας δαίμονας τακτοποιεί με μαχαιριές και διάφορα άλλα έναν τιμωρημένο εκ Θεού)
Αλλά ακόμα και ο Ιησούς που είναι πιο πράος βέβαια από την αδελφό του τον Θεό, μας ξαφνιάζει η αποφασιστικότητα με την οποία φέρεται να μιλάει εις τους μαθητάς του. Ενώ ξεκινά πολύ φλώρικα σύμφωνα με τον Ματθαίο καθώς λέγει «Μακάριοι οι ειρηνοποιοί» πέντε κεφάλαια πιο κάτω αγριεύει και μας λέει «Μη νομίσετε ότι ήρθα να βάλω ειρήνη στη γη. Δεν ήλθα να βάλω ειρήνη αλλά μαχαίρι. Ήρθα να διαχωρίσω τον άνθρωπο από τον πατέρα του, και θυγατέρα από τη μητέρα της, και νύμφη από την πεθερά της. Και εχθροί τού ανθρώπου θα είναι οι άνθρωποι του σπιτιού του»
Σκληρά λόγια για έναν λυτρωτή της ανθρωπότητας, για έναν τέλειο όν και καλοκάγαθο ακόμα και αν δεχτούμε μεταφορές και άλλες πληγές του λόγου.
Ο Μάρκος στο 12:25 κάνει αναφορά για το πώς είναι ο άνθρωπος όταν πηγαίνει στον ουρανό. Μας ενημερώνει για να ξέρουμε ότι μετά τον θάνατο δεν παντρεύονται οι άνθρωποι. Εν ολίγοις, στον τέλειο κόσμο σεξ δεν έχει(κοινώς δεν γαμάς εκεί, ούτε γαμιέσαι αν είσαι γυναίκα). Εκεί υμνείς τον Θεό ολημερίς και βλέπεις τις παρτούζες που κάνουν οι Άγγελοι της κολάσεως και ζηλεύεις.
Ας φύγω από τη καινή διαθήκη ή την κενή διαθήκη όπως λέγεται κανονικά και ας πάω στις περίφημες επιστολές του Απόστολου Παύλου-ο Θεός να τον κάνει-.
Α΄ Προς Κορινθίους 7:1
«Καλό είναι στον άνθρωπο να μην αγγίζει γυναίκα».
Ο άνθρωπος είναι ο άντρας για όσες δεν κατανοήσατε το υπονοούμενο. Η γυναίκα είναι άλλο είδος π.χ. σκύλες, να πως βγήκε αυτός ο χαρακτηρισμός βέβαια φταίει και η στάση του σκύλου αλλά από τότε γνώριζαν την αξία της γυνής.
Α΄ Προς Κορινθίους 7:8
«Προς τους αγάμους και προς τις χήρες, όμως, λέω: Είναι καλό σ' αυτούς να μείνουν όπως και εγώ»
Εδώ ο απόστολος μας για όσους δεν καταλαβαίνουν εξηγεί πως το καλύτερο απ όλα είναι να είσαι μισογύνης ενώ υπάρχει και μία προτροπήν προς την ομοφυλοφιλία χωρίς να το θεωρώ απαραίτητα κακό, αλλά εδώ ο Παύλος κατεδαφίζει taboo με εκπληκτική ομολογία πίστης και ερωτικών προδιαθέσεων.
Α΄ Προς Κορινθίους 7:32-34
«Θέλω, μάλιστα, να είστε αμέριμνοι, ο άγαμος μεριμνάει γι' αυτά που είναι τού Κυρίου, πώς να αρέσει στον Κύριο, ενώ αυτός που έχει έρθει σε γάμο μεριμνάει γι' αυτά που είναι τού κόσμου, πώς να αρέσει στη γυναίκα. Διαφέρει η γυναίκα και η παρθένα η άγαμη μεριμνάει γι' αυτά που είναι τού Κυρίου, για να είναι αγία, και στο σώμα και στο πνεύμα ενώ, αυτή που ήρθε σε γάμο, μεριμνάει γι' αυτά που είναι τού κόσμου, πώς να αρέσει στον άνδρα. Και το λέω αυτό για το δικό σας συμφέρον όχι για να βάλω σε σας παγίδα, αλλά για το σεμνοπρεπές, και για να είστε προσκολλημένοι στον Κύριο, χωρίς περισπασμούς.»
Που να ήξερες αγαπητέ Απόστολε ότι τώρα στην σημερινή εποχή που κυριαρχούν οι αντίχριστοι και οι Νεφελίμ, ούτε καν παντρεύονται αλλά αρπαχτές κάνουν από εδώ και από εκεί, οι έκφυλοι νεολαίοι και δεν υπάρχει θέμα να επιθυμούν να αρέσουν εις τον Κύριον. Καμία σχέση, όλοι προσπαθούν να αρέσουν για να πηδιούνται προσκολλημένοι στην πίστη του Σατανά και της κολάσεως. Οι παντρεμένοι βέβαια, και αυτοί μπορεί μεταξύ τους να τηρούν τα έθιμα δηλαδή να μην αγγίζονται αλλά μεταξύ άλλων ανθρώπων δεν συγκρατούν τις ορμές τους και επιδίδονται σε ακολασίες.
Ας πάρουμε λοιπόν την πιθανότητα να υπάρχει ο Θεός(έστω την απειροελάχιστη γιατί όχι;). Το σίγουρο είναι ότι δεν είναι ανθρώπινος και δεν μεριμνά για τα ανθρώπινα ζητήματα. Αυτά τα έγραψαν άνθρωποι τελευταίας κατηγορίας.
Πηγές βιβλικών εδάφιων:
"Χαλκεύοντας την Ιστορία" βιβλ. του Απόστολου Λυμπερίδη εκδ.ΕΝΑΛΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου