Τρίτη, 30 Αυγούστου 2011

Η αρχή του κόσμου και ο όφις...


Γένεσις. Τελικά πως δημιουργήθηκε το ον που λέγεται άνθρωπος ή αυτοαποκαλείται έτσι καθώς δεν υπάρχει κάποιο άλλο είδος να μπορεί να τον αποκαλέσει με τον δικό του τρόπο, ώστε να επαληθευτεί με αξιόπιστες πηγές η ονομασία αυτή.
Ξέχωρα από αυτές τις τεχνικές έννοιες. Μου κάνει εντύπωση πως πυροδοτήθηκε το big bang. Ξέρω υπάρχουν ερμηνείες και ο Hawkins έχει κατά νου περίπου πως. Δεν με ικανοποιεί, δεν προσφέρει λόγο για γέλια, το γέλιο κάνει καλό στην υγεία, και έτσι θεωρώ πως η επικρατέστερη θεωρία είναι αυτή της Ιερής γραφής, της Παλαιάς διαθήκης, βασισμένη πάντα στον Θεό, που ως γνωστόν κατά τους προφήτες του δημιούργησε την πλάση(τελεσίδικο). Η ιστορία του χριστιανισμού λοιπόν εξηγεί με σαφή τρόπο την έναρξη αυτού του κόσμου. Στη καινή διαθήκη αναλύονται τα μετέπειτα. Αρχικά όμως τι υπήρχε;

Ο Θεός. Ο οποίος είναι αυταίτιος. Δυστυχώς για εμάς. Απειροτέλειο ον με παντογνωσία και αγαμία άπειρη. Έχει αιτία της ύπαρξης του τον εαυτό του. Σύμφωνα, με τον, ειδήμονα, Απ. Παύλο, γνωστό για την προσήλωση του στη διάδοση του χριστιανισμού πολύ αργότερα βέβαια, όταν και γεννήθηκε ο γιος του Θεού.


Τι έκανε ο θεός; Καθόταν μόνος του στο απόλυτο μηδέν, σε μία μαύρη τρύπα που δεν πυροδοτήθηκε. Γιατί; Έπρεπε πρώτα να αποδείξει ότι υπάρχει ο ίδιος, γι αυτό, και έμεινε κάποιο διάστημα σε συμπαντική κλίμακα μόνος, μηδενιστής δηλαδή. Ολοκληρώθηκε η διαδικασία αυτή και εκ του μηδενός δημιούργησε το σύμπαν, τη γην και τον ουρανό.(Γεν. 1,1).



Ίσως να εννοεί τον πλανήτη ουρανό αφού δεν βγάζει νόημα ήδη μας μίλησε για το σύμπαν και τη γη, χωρίς ουρανό θα ήταν;

Υπάρχει πρόβλημα όμως γενικότερο. Χάρηκε για τα επιτεύγματα του ο αρχιτέκτων θεός, όμως γρήγορα βαρέθηκε. Ως πανταχού παρών, δεν υπήρχε σημείο που να μην ήξερε, δεν μπορούσε να ξεσκάσει κάπου. Τα ίδια και τα ίδια. Και πολύ σκοτάδι…. μη γνωρίζοντας τη φάτσα του. Μόνο την φανταζόταν….

Γέννησε το φως στη γη( Γεν. 1,3). Και τότε κατάλαβε, (παντογνώστης) ότι έχει διαφορά η ημέρα από τη νύχτα! Και άρχισε να ζωγραφίζει άστρα από εδώ και από εκεί…… ψυχαναγκασμός αστρικής φύσης! Ενώ είδε και τη φάτσα του, χωρίς να μπορεί να πιστέψει στα μάτια του!(στο μόνο που είναι άθεος).

Έδωσε στη γη ζωή. Νερό, ατμόσφαιρα, θάλασσα, καιρικά φαινόμενα. Έφτιαξε τα ψάρια, τα κήτη, τα ερπετά, τα πτηνά όλα του φάνηκαν χρήσιμα.(Γεν. 1,21).

Πριν από αυτά διέταξε όλα τα άστρα να φωτίζουν τη νύχτα, μαζί και τον μικρό αστέρα τη Σελήνη. Όλα για τη γη, τίποτα να μη μείνει!(Γεν.1,16). Εν ολίγοις, προετοίμαζε το έδαφος για τον άνθρωπο που ακόμα δεν δημιούργησε και ούτε είχε αμαρτήσει ακόμα!

Και ξαφνικά του καρφώνεται η ιδέα να δημιουργήσει τον άνθρωπο.(Γεν. 1,26). Σύμφωνα με την δική του εικόνα και να μπορεί να του μοιάσει(ωραιοπάθεια εκ θεού μεταφράζεται στα ελληνικά). Διέταξε δε να είναι οι κυρίαρχοι όλων των ζώων, καμία οικολογική συνείδηση δεν προβλημάτιζε τότε τον θεό. Οι οικολόγοι δεν πιστεύουν σε αυτά εξαιτίας αυτού του θέματος.

Υπάρχουν όμως αντιφάσεις. Πρώτα τον Αδάμ; Και μετά την Εύα; Ή και τους δύο μαζί; Ανάλογα τη μετάφραση που έχει κυριαρχήσει. Πάντως ο Αδάμ φαίνεται να ήταν πιο…. Ευνοούμενος ως άντρας. Αφού άντρας είναι και ο θεός-τέλειος- περίεργο πράγμα να έχει μανία με τον Αδάμ!

Πως έφτιαξε τον άνθρωπο. Με χώμα και αθάνατον πνεύμα(Γεν. 2,7). Αλλά ήταν ακόμα μαζί του. Η γη δεν είχε βροχές και ήταν λίγο άγρια. Έφερε και βροχές. Τους έβαλε στον κήπο της εδέμ –χωρίς μυστικά-  και τον είπε ότι θα ζει εδώ.(Γεν. 2,8).

Μετά από μία φλυαρία για τους ποταμούς δίνει εντολήν στον Αδάμ να μην φάει κάποιο δέντρο, είναι απαγορευμένο. Είναι του καλού και του κακού. Ποτέ αυτό. Οκ; Αλλιώς θα γίνετε θνητοί και θα χάσετε εμένα, είπεν ο θεός.( Γεν. 2,17).

Τι το έβαλε εκεί το απαγορευμένο δέντρο άραγε; Τι παιχνίδια είναι αυτά ρε; Δεν έμενες μόνος σου στο μηδέν καλύτερα; Ρωτάει απορημένη η Εύα. Βέβαια, δέντρο, για δείπνο δεν μπορώ να φανταστώ! Μάλλον εννοούσε τους καρπούς του.

Στο Γεν. 2,18-24 αναιρεί κάπως την ιστορία μας και παραδέχεται ότι έφτιαξε πρώτα τον Αδάμ, από τους ανθρώπους. Και μάλλον ήθελε παρέα το παιδί αφού μόνος του με τα ζώα και χωρίς pc δεν την έβγαζε καθαρή. Δεν ήταν πολύ wow!

Με μία χειρουργική επέμβαση, αφαιρεί πλευρό από τον Αδάμ και…. φτιάχνει την Εύα. Να και κάτι χρήσιμο στην όλη δημιουργία! Η Εύα, αδικημένη απαιτεί να έχει ίσα δικαιώματα, και δεν γουστάρει να είναι φτιαγμένη από πλευρό κάποιου που δεν ήξερε, γενικά σε αγνώστους δεν μιλούσε εύκολα, πόσο μάλλον να φτιάχνεται από αυτούς. Δεν την έδωσαν σημασία….

Στο Γεν. 2,25 φαίνεται πόσο αθώοι και αγνοί ήταν οι δύο άνθρωποι(λέει η γραφή). Γυμνοί και δεν ντρεπόταν ο ένας τον άλλον. Ε, πώς να ντραπούν; Είδαν ποτέ κάτι άλλο; Κατ αρχήν άλλος άντρας δεν υπήρχε πέραν του θεού, ο Αδάμ δεν είχε κόμπλεξ να δείχνει το πέος του. Από την άλλη η Εύα, αξύριστο αιδοίο είχε, έτσι νόμιζε ότι είναι το σωστό. Όχι ότι ήταν και αθώοι, απλά προσαρμοσμένοι στις συνθήκες.

Στο 3,1 έρχεται και ο διάβολος, με τη μορφή ερπετού, καθόλου φαντασία ο μαλάκας! Δεν μπορούσε να ντυθεί Λυκάνθρωπος όπως στη ταινία dog soldiers; Δυνάμεις του κακού σου λένε μετά! Κάνει μία κουβέντα με την Εύα. Την πείθει να φάει τον απαγορευμένο καρπό του δέντρου αφού έτσι θα γίνει σαν τον θεό! Ως κατώτερη που ένιωθε ήδη από τους άντρες, πείστηκε η καημένη, και έφαγε τον καρπό. Φυσικά έπαιξε ρόλο και το μέγεθος. Το φίδι σαφώς και υπερνικούσε το μήκος του… Αδάμ, και ίσως της φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμο για το αξύριστο αλλά βαθύτατο αιδοίο της! 

Έφαγε και ο Αδάμ μαζί της εν τέλει.

Εδώ αποδεικνύεται επιστημονικά ότι ο Αδάμ δεν ήταν Έλληνας. Στην πραγματικότητα εάν επρόκειτο για Έλληνα, θα την είχε ρίξει ένα ξύλο που τόλμησε να του ζητήσει να φάνε καρπό που απαγόρεψε ο θεός του!

Αλλά ο Αδάμ, ως εβραίος, όπως ο θεός του είχε άλλη νοοτροπία, ίσως επειδή δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς αφού που να βρει γυναίκα εκείνες τις πρωταρχικές μέρες..που να μπλέκεις πάλι στα χειρουργεία με το άλλο πλευρό να σκίζεται, αίματα παντού, άστο να πάει στο διάολο ας φάω το μήλο! Είπε. Όχι εγώ! Εγώ ποτέ δεν θα παράκουα τον θεό, γυμνός θα ήθελα να κυκλοφορώ!

Στο 3,16 αφού μοίρασε τις τιμωρίες του στο φίδι, επικεντρώθηκε εις την γυναίκα. Της είπεν περίεργα πράγματα για τέλειο ον. «Θα πολλαπλασιάσω τις λύπες σου, τις θλίψεις σου κ.α.» «Με πόνους θα γεννάς τα τέκνα σου».

Αυτά συγνώμη , που θα πάρω θέση, αλλά είναι λάθη του θεού, και όχι κάποιου άλλου. Αυτός την έκανε να πονά, αυτός την έκανε να πονά και από ηδονή έτσι; Στο σημείο αυτό ο θεός δεν γνωρίζει από γυναικεία ψυχολογία και σκέψη, και πιστεύει ότι ο άντρας θα είναι για πάντα ο κύριος της, η γυνή δούλος του αντρός.

Το πανέξυπνο φίδι παίζει ύπουλο ρόλο στην ιστορία, αφού γνωρίζει ότι τα μεγέθη, η ηδονή, η πονηρή σκέψη, ο ερωτισμός, η έλξη μεταξύ των ανθρώπων, η διασκέδαση, η ευτυχία, τα παιδιά και η ζωή πρέπει να έχουν ΣΕΞ.

Brb


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεός έξυνε τα παντοδύναμα του... καρύδια ώσπου σκέφτηκε να δημιουργήσει τον άνθρωπο. Τέσπα. Αφού ξέρει το μέλλον (ξέρει και τί θα κάνει ο ίδιος του το τι θα κάνει στο μέλλον) δεν αξίζει να υπάρχει και "Θεός". Αλλά πως υπάρχει θεός;; Δεν έχει αρχή ούτε τέλος ο θεός;; Λογικά, κάθε τι που υπάρχει πρέπει να έχει και αρχή! Ο λόγος για να υπάρχει κάτι είναι η 'αρχή' την οποία ο θεός δεν έχει (το λένε και οι ίδιοι οι χριστιανοί)