Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Εθνική επέτειος...

Σαν σήμερα σύμφωνα με τους όρους του κράτους ιδρύθηκε το Νεοελληνικό έθνος, η λεγόμενη επανάσταση του 1821 στην οποία συμμετείχαν πολλοί απλοί, φτωχοί και βασανισμένοι άνθρωποι αλλά δεν παύει να ονομάζεται και αυτή όπως και οι υπόλοιποι διεθνείς ξεσηκωμοί «επανάσταση του θρόνου».

Το εικαστικό δεν έχει σκοπό να προσβάλλει την Θεοτόκο σε καμία περίπτωση. Κατ’ αρχάς δεν προσβάλλω ποτέ τα θεία. Κανένας θείος μου δεν παρακολουθεί το ιστολόγιο μου. Επίσης, ούτε τα ουράνια θεία προσβάλλονται αφού έχουν θέση στον ουρανό είναι δυνατόν να ασχολούνται με τα επίγεια; 


Βρίσκω κακόγουστη την τεχνοτροπία αυτή, το ομολογώ, όμως η αλήθεια είναι ότι τελευταία κάνω συχνά εμετούς και οι ιατροί το αποδίδουν στην βαθιά μου θρησκευτική πίστη και συνείδηση. Δεν τους πιστεύω. Άλλα μου λέει ο γέρων Παΐσιος , εκ του ονείρου βέβαια.  Πρόκειται περί δαιμονισμού, σοβαρά, σας μιλάω, τα δαιμόνια με έχουν καταβάλει και δεν γουστάρω πλέον να είμαι σατανισμένος. Θα πάω να ένα ειδικό στους εξορκισμούς να με απαλύνει. Έχω ακούσει τα καλύτερα.(Προσεχώς, θα μιλήσω γι αυτά).

Τελειώνοντας να πω, ότι είμεθα ως έθνος πρωτοπόρο και αξιολάτρευτο. Υπομείναμε 400 χρόνια σκλαβιάς από τους Τούρκους. Παγκόσμιο φαινόμενο, η επανάσταση έπειτα από 400 χρόνια! Ξαφνικά, μας βοήθησε η Θεοτόκος η οποία παίρνει το μέρος των ελλήνων ΜΟΝΟ στο παρελθόν, ποτέ στο σήμερα, αφού δεν μπορούσε να πιστέψει πως και δεν επαναστατήσαμε νωρίτερα….(Είμαι το ίδιο αισιόδοξος και για τα σημερινά σε 3-4 αιώνες σίγουρα θα επαναστατήσουμε!). 

Δεν υπάρχουν σχόλια: