Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Περί ανωμαλίας(εικονογραφημένο)


Εμπνευσμένος από το βιβλίο του Τζίμη Πανούση «Πούστευε και μη ερεύνα» και από το ιστολόγιο του Διαγόρα το οποίο και δημοσίευσε την εικόνα του Τζίμη˙ ξάφνου μου ήρθε να κάνω και εγώ το δικό μου σύνθημα για μία περίπτωση θρησκευτικής στενομυαλιάς και ανωμαλίας.



Το κείμενο της εικόνας λέει: «Όποιος σοκάρεται με το υγρό που του δίνει ζωή είναι ανώμαλος».


Αναφέρεται στους Μάρτυρες του Ιεχωβά οι οποίοι υποστηρίζουν πως τα εδάφια της παλαιάς αλλά και κάποιο της Καινής διαθήκης απαγορεύουν την λήψη αίματος με οιανδήποτε τρόπο. Ενδεικτικά αναφέρω αυτά: Γέν. 9:3, 4· Λευιτ. 17:14· Πράξ. 15:28, 29. Φυσικά, επιδέχονται ποικίλες ερμηνείες, αφού γράφτηκαν από διάφορους και για τελείως διαφορετικούς σκοπούς από την σημερινή εποχή.

Όμως, προφανώς, η βλακεία που μόνο η θρησκεία μπορεί να αναδείξει ως κάτι το φυσιολογικό ακόμα και όταν υποτιμάται η αξία της ανθρώπινης ζωής είναι απεριόριστη αφού χάρη σε αυτά τα εδάφια απαγορεύουν την μετάγγιση αίματος ελέω θεού-ακόμα και όταν χάνεται το παιδί τους και χρειάζεται επειγόντως αίμα.

Σε μία αναζήτηση του λεπτού βρήκα την εξής είδηση: 


Οι συνέπειες του να θεωρείς Ιερά κατάπτυστα μυθολογικά κείμενα.

2 σχόλια:

Αμερικλάνος είπε...

Αυτά είναι συνέπειες του να μην καταλαβαίνουν τη σημασία και τα μηνύματα των αρχαίων κειμένων, δεν τα αποδεικνύουν ούτε ως κατάπτυστα ούτε ως μυθολογικά.

aeroxeimarros είπε...

Εγώ διατύπωσα τη δική μου άποψη επειδή έχω διαβάσει τη βίβλο. Ειδικά, η Παλαιά διαθήκη είναι μυθολογικό, κατάπτυστο "βιβλίο" το οποίο θεωρείται και ιερό. Δεν μίλησα γενικότερα για τα αρχαία κείμενα που σίγουρα έχουν απεριόριστη σοφία μην αναφέρω παραδείγματα....