Σάββατο 9 Απριλίου 2011

...off topic


«Το σημαντικότερο είναι να περνάς καλά χωρίς να το σκέφτεσαι πολύ»
Μία φίλη μου.

Δεν ανήκει στην ενότητα «γνωμικά» του blog. Ανήκει όμως στη ενότητα της ζωής μου. Είναι μία συμβουλή μίας φίλης και συνάδελφος της Εύας που περιγράφει απλά όταν προκύπτουν κωλύματα πάσης φύσεως στο μυαλό μου για κάποιο θέμα, το οποίο μπορεί και να είναι ασήμαντο για πολλούς, σημαντικό όμως για τον εαυτό μου.

Δεν θα γράψω πολλά είναι μία παρένθεση που πρέπει να δημοσιεύσω αφού αισθάνομαι ότι πολλοί από εμάς, δεν τολμάμε, όταν εμφανέστατα η ζωή, η τύχη μας δείχνει που βρίσκεται το άλλο μας μισό για να περάσουμε όμορφα πραγματικά.

Πολλά σημαίνει…. δεν αρκούν τα κλισέ «τι βλάκας που ήμουν τότε…..»

3 σχόλια:

iEatArtCritics&Theoretics4Breakfast είπε...

http://antiaf8entia.wordpress.com/2011/04/05/battle-θέατρο-όλα-τα-μέλη-του-forum-atheia-gr/

τραγουδάκι για κέφια

aeroxeimarros είπε...

Ωραίο το βρίσκω το blog αυτό. Δεν είναι επίθεση στην δυνατότητα που δίνεται σε κάποιον να είναι άθεος-βασιζόμενος στην ανθρώπινη έμπρακτη αιώνια πράξη βίας- αλλά σάτιρα σε συγκεκριμένο Forum στο οποίο και εγώ διακρίνω σημάδια έπαρσης και αντι επιστημονικού λόγου. Αν και μέλος, όχι ιδιαίτερα, ενεργό όμως.

Πάντως, εγώ είμαι 100% σίγουρος ότι δεν υπάρχει θεός. Επειδή είμαι βλάκας ή πολύ έξυπνος. :)

Θεωρώ όμως ότι υπάρχει σεξ που δεν τελειώνει ποτέ(είμαι αιώνιος ερωτομανής ένθεος) αλλά δεν είμαι και τόoooσο σίγουρος.Εκφράζω όμως άποψη, ρώτα τις γκόμενες!

aeroxeimarros είπε...

...Καλό είναι όμως όταν δίνεις λινκ να είναι ενεργό και όχι ανενεργό, εκτός κι αν θεωρείτε εαυτούς ανενεργούς σατιρικούς ποιών; Του κατεστημένου; Ωραία προσπάθεια για το φορουμ και την σάτιρα προς αυτό. Όμως παρατηρώ δογματισμούς, δυστυχώς!

Περί αυθεντίας ο λόγος. Δεν θα πέθαινα για τις ιδέες μου γιατί μπορεί να είναι και λάθος.

Όμως, ο Αλβέρτος είχε πολύ αρνητική γνώμη για τους προσωπικούς θεούς.

Βασικά, στα αρχίδια μου. Εγώ έχω την χειρότερη γνώμη για τον χριστιανισμό και δεν με ενδιαφέρει να σατιρίσω τόσο τους ηλίθιους σκεπτικιστές όσο τους θρησκευόμενους φανατικούς ταλιμπάν διότι συνήθως οι δεύτεροι έπαιξαν πολύ πιο άγριο και βρόμικο παιχνίδι από τους πρώτους...

Διαφωνείς; Τότε είσαι μαλάκας!